Prejsť na produktovej menu

Reklamácia

Veríme, že budete s naším tovarom úplne spokojný.

Pokiaľ nastane neštandardná situácia, uvádzame tu pár informácií, ako postupovať, aby ste spokojný boli.

 

Všetky dotazy ohľadne reklamácií a vrátenia tovaru posielajte na e-mail: reklamacie@autodilyvojkov.sk

Dokument pre reklamácie dielov: REKLAMAČNÝ PROTOKOL

Dokument pre odstúpení od zmluvy: OZNÁMENIE O ODSTUPENÍ OD ZMLUVY

Pri posielaní všetkých dielov na našu adresu je nutné posielať zásielku BEZ DOBIERKY, zásielky s dobierkou nebudú prevzaté.

 

Zásielky zasielajte na adresu prevádzkarne:

Autodíly Vojkov s.r.o.

K Nemocnici 50

25162 Tehovec

 

Do zásielky je nutné vložiť:

  • informáciu o dôvodu vrátenia tovaru,
  • číslo faktúry, meno osoby, prípadne firma, na ktorú bol vystavený daňový doklad,
  • kontaktný telefón, prípadne e-mail
  • pokiaľ sa požaduje vrátenie peňazí, je nutné pripísať číslo bankového účtu, kam majú byť peniaze vrátené.

 

Najbežnejšie situácie:

1) Balík prišiel poškodený

Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, spíšte s vodičom škodový zápis. Reklamácie poškodeného tovaru bez škodového zápisu sa dajú ťažko vyriešiť. Reklamovať tovar poškodený prepravou je nutné bezprostredne po prevzatí balíku.

Pre úspešnú reklamáciu je nutné vyfotografovať poškodený tovar, vrátane stavu balíku a spôsobu zabalenia. Fotografie musia zachytiť aj otvorený balík, vrátane všetkého výplňového materiálu.

2) Nenašli ste faktúru

Faktúru štandardne vkladáme do sľudovej obálky, zvonku balíku. Pokiaľ faktúra na balíku chýbala, napíšte nám. Pošleme vám novú faktúru e-mailom.

3) Diel nepasuje - zle objednané / zle odoslané

Túto situáciu je nutné riešiť čo najskôr po prevzatí tovaru. Do 14 dní od prevzatia zásielky nás informujte na e-mailu reklamacie@autodilyvojkov.sk a my s vami začneme situáciu hneď riešiť.

4) Diel nefunguje

Na všetky diely poskytujeme záruku. Pokiaľ sa jedná o nové diely, je nutné tovar predať na reklamáciu priamo výrobcovi. V týchto prípadoch je doba vyriešenia závislá na reakcii výrobcu. Pri reklamácii nových dielov je nutné vyplniť REKLAMAČNÝ PROTOKOL, ktorý pošlite vyplnený spolu s reklamovaným dielom.

 

U použitých dielov sa reklamácia rieši vždy individuálne a zákazníkom sa snažíme vyjsť maximálne v ústrety.  Reklamácie je nutné riešiť e-mailom na adrese reklamacie@autodilyvojkov.sk, kde vám napíšeme, ako ďalej postupovať v konkrétnom prípade.